Dag 01 - 10 sanningar om dig



Jag pratar i sömnen, som mina stackars vänner och pojkvän fått erfara många gånger.

- Jag älskar sommaren och värme!

Min mest spelade låt på spotify är Hey, Soul Sister vilket nog inte kan stämma...

- Jag är beroende av min mobil, utan den är jag naken.

Teknik och jag funkar inte ihop, det går alltid sönder eller blir förstört på något sätt.

Kan se en film tusen gånger utan att tröttna under en period, sedan vill jag aldrig se den igen haha.

- Älskar att umgås med människor jag tycker om.

- Jag gillar att ha mina pengar där jag kan se dem, i min garderob.

- Jag tror inte på karma. Världen är inte rättvis, spelar ingen roll om man gör något bra eller inte. Men jag tror på ödet.

- Jag hatar när låtar som egentligen är jätte bra, blir sönderspelade.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0