Day one


Första skoldagen idag. Hade endast en "introduktionsföreläsning" på en timme, sedan slutade vi. Imorgon startar min kurs på riktigt och jag ska ha min första föreläsning(!!). Hittills vet jag inte riktigt vad jag tycker, inte fått något intryck av klassen än eller kursen eftersom den inte satt i gång än. Klassen är förövrigt blandade människor från både olika program och fristående kurser. Senare ska vi bli indelade i olika grupper.... Vi får se hur allt blir! Högskolan är i alla fall helt annorlunda än gymnasiet. Vilket absolut inte är något dåligt, tror det här kommer bli jätte bra.

Nu ska jag läsa lite ur kurslitteraturen och sedan ta en promenad med hundarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0