Lista



Namn: Sofia

Piercingar
: Fyra, alla i öronen

Tatueringar
: Nej, vill inte göra någon förrens jag är helt säker. Vet inte ens om jag vill ha någon, även om det är sjukt snyggt.


Längd
: 170

Skostorlek
: 37/38

Hårfärg
: Blond

Fräknar
: Nja, får det på sommaren.

Motto
:

Kär?
Jaaa

Önskar du att du bodde någon annanstans? Skulle gärna bo någon annanstans under vinterhalvåret.

Senaste...

Filmen du hyrde? Hyr aldrig film... Men senaste filmen jag såg var step up 3

Filmen du köpte?
Kommer inte ihåg.

Låten du hörde
: My heart is refusing me acoustic - Loreen

Låten du laddade ner?
Lyssnar på spotify

Personen du ringde?
Pratar nästan aldrig i telefon...

Personen som ringde dig?
Mickis

TV-program du såg?
The Hills


Favorit...

Låt: Kan inte välja en låt, men just nu lyssnar jag mest på Melissa Horn och Veronica Maggio.

Sak att göra: Umgås med fina människor! Göra saker som får en att må bra.

Sport
: Dans

Kläder
: Har ganska många favoriter. Mina svarta jeans ligger i topp, funkar alltid. Och mina converse, mina älskade converse.

Film
: Twilight, The notebook, The proposal, med flera

Bil
: En som rullar? Hahah, nä men jag bryr mig inte

Serie
: The Hills, Glee, vampire Diaries, Gossip Girl, Sex and the City... Finns så mååånga!

Ord: "Kanske" hahah, säger det nog lite för ofta...



Har du någonsin...

Ljugit för någon?
Vem har aldrig ljugit någon gång?

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? Nopp

Träffat någon från internet IRL? Man har ju typ alla vänner på fb?


Senaste...

Boken du läste? Teoriboken

Personen du fick e-mail av?
Farmor

Personen du fick brev av?
Lönespec

Personen du fick sms av?
Henke

Gången hela din familj åt middag tillsammans?
Några dagar sedan

Saken du köpte?
Kläder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0