Mitt 2011/Del 1

Tänkte göra en liten mini sammanfattning av 2011 månad för månad. Sånt kan alltid vara roligt! Hänt sjukt mycket detta år.

Januari: Jag började dansa i en ny grupp, f2, och var så sjukt glad. För övrigt så jobbade jag rätt mycket på mitt projektarbete som skulle vara klart under våren. Ganska händelselös månad faktiskt.

Februari: I slutet av februari/början på mars var jag, jossan och mickis en weekend i underbara London! Älskar den staden (har i och för sig inte varit i så jätte många) men den har liksom allt och är så mysig. Det var fyra dagar av shopping, starbucks, biobesök, såg staden, godaste frukostarna i mitt liv, bio och vandrade runt i hyde park. Kärlek.





Mars: kom hem från London och den 18e mars fyllde min fina vän jossan fyllde 19 år! Besökte även Stockholms Universitet för att bestämma mig för vad jag skulle plugga. Längtade väldigt mycket efter våren och studenten!

April:
Skrev högskoleprovet, sökte till högskolan och hade efter mycket problem vår studentskiva.


Maj: Mösspåtagning, studentfotografering, valborgsfirande, Josefines feta projektkonsert och Bellas skiva som blev väldigt lyckad! En väldigt rolig månad då man verkligen såg fram emot studenten!



Juni: Den 1 juni tog jag studenten och det är nog på riktigt den roligaste dagen i mitt liv! Sån otrolig lycklig dag, går inte att beskriva i ord riktigt. Man skrek, sjöng och firade hela dagen. Champange frukosten, vägen till skolan, avslutning i klassrummet och aulan, Utspringet och sedan FRIHET. Därefter var det flaket (sjukt jävla kul) och sedan mottagning hemma och på kvällen slutskiva. Obeskrivlig dag. Dagen efter var det Jossans skiva, sjuukt sliten men det var kul ändå! Resten av månaden spenderade jag mest på jobbet och tog även årets första dopp. Var så lycklig. Firade midsommar med världens finaste.




Juli: Njöt av sommaren. Badade, solade och jobbade lite till. Sedan drog jag och Henke till Grekland, Kreta, helt spontant. Underbar resa! Kan inte gå fel liksom. Hade världens bästa resa och födelsedag(!). Spenderade även några dagar på landet och hade några utekvällar.


Augusti: I Augusti drog jag och familjen till Spanien, Palma. Väldigt mysigt! Solade, badade, shoppade. Hann även med en liten tripp till Magaluff för en utekväll med syster och hennes pojkvän. Mickis flyttade till Lund och jag förstod inte hur jag skulle klara mig. Men det gick. Oväntat lätt att hålla kontakten, blev helt naturligt. Lite avstånd gör ingen skillnad liksom haha! Fick världens finaste överrasknings-födelsedagsmiddag!
25e Augusti blev min LILLAsyster 18 år, helt galet... Jag fyllde ju precis 18? Den 29e började jag högskolan. En helt ny värld, så annorlunda än gymnasiet. Men ändå så mycket bättre på så många sätt! Äntligen får man plugga nåt man verkligen vill också.

 

Säkert glömt massa viktigt (säg till!) men det har verkligen hänt en hel del så svårt att få med allt. Del två kommer inom kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0