SNÖ


Snöade lite smått i går kväll när jag var ute och övningskörde (halt också, läskigt!) men att det skulle ligga kvar under natten trodde jag inte. Fick en smärre chock när jag drog upp persienen imorse.

Sitter just nu i soffan och tycker synd om mig själv. Jätte ont i halsen, huvudet och värker i kroppen. Jag har inte tid att vara sjuk! Vill bara sova, men mycket som händer. Nu måste jag skriva klart min hemtenta som nästan är klar plus ytterligare en text. Sen ska jag lägga mig och titta på film/sova. De kommande dagarna måste jag vara pigg för då ska jag, träna (inte bra...), körlektion, lämna in tentan, börjar en ny delkurs samt show i helgen. Ja, man får tycka synd om sig själv ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0