Mitt 2011/Del 2

September: Ganska händelselös månad, föräldrarna och lillebror åkte till Florida. Pluggade, var ute, fikade med vänner. Mihaela fyllde 19 och Henke 21!


Oktober: I oktober blev jag lite ledsen när jag insåg att hösten var här. Ville fortsätta med sommaren, såklart... Hade mycket i skolan och spenderade många kvällar framför film/på fik/mys.


November: Dessa mörka månader påminner väldigt mycket om varandra. Man märker verkligen att det är på sommaren jag lever. Det är mörkt och kallt. Men nu började nedräkningen till julen och jag åt sjuka mängder lussebullar. Spänande månad, inte.



December: Julmånaden. Väntade på snön som aldrig kom (inte mig emot), köpte juklappar, började söka jobb, gjorde jobbintervjuer och firade självklart jul!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0