Hur blev det plötsligt juli?


Första helgen i Juli. Väldigt blandad helg. Hade världens bästa fredag, åkte in till stan med Henke. Köpte fina kläder och åt godaste middagen med min fina, jätte mysig kväll! Sen... Gick det bara utför resten av helgen. Om man bara kunde göra om vissa saker. Menmen, träffade jossan och mickis en stund på lördagen och idag har jag varit på stan och fikat med Mickis. Jätte länge sen jag träffade dem, så hade väldigt mycket att prata om. Imorgon är det jobb igen.

Mitt liv känns så sjukt ovist just nu. Ingen aning om vad jag ska göra om en vecka, en månad eller i höst. Både bra och dåligt förstås, men just nu känns det bara jobbigt. Allt är upp och ner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0