Sunny

Igår hade jag en otroligt skön kväll. Gjorde kebab och kollade på So you think you can dance i två timmar. Underbara program! Idag lyser solen utanför fönstret, man blir bara så himla glad. Kanske blir lunch i parken...

Förövrigt så har mitt sommarjobb förlängts, ska jobba fram till onsdag. Tre dagar extra alltså, känns bra.

Här får ni en dagens lista

Dagens humör: Galet bra
Dagens borde: Jobba
Dagens frisyr: Utsläppt, för en gångs skull haha
Dagens smink: Samma som alltid
Dagens klädsel: Jeans och linne
Dagens favoritlåt: Välkommen in, Veronica Maggio. Åh vad jag skulle vilja ha sett henne på peace and love! 
Dagens hatlåt: -
Dagens planer: Inget är spikat än, jobbar fram till halv fem
Dagens vill ha: Det är mycket man skulle vilja ha haha
Dagens längtan: Att kunna göra precis vad man vill när man vill... På onsdag kväll är jag fri
Dagens beroende: -
Dagens fundering: Lyckan är så himla instabil. Den kan gå rakt ner för stupet eller rakt upp i himlen på en sekund. Varför är det så?


Kommentarer
Postat av: © sarastille

Hej! Hoppas du får en bra onsdag :) anmäl gärna din fina blogg till min DagensBlogg-tävling & ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare :) alltid kul med lite nya läsare, ellerhur? :) kramis

2011-07-06 @ 12:30:39
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0