Sommarlista

1. Ditt favoritställe på sommaren?
Överallt det är varmt, man kan ha det minst lika bra utomlands, på landet eller hemma. Det handlar om vilka man spenderar den med.

2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
Med folk jag tycker om, massa badande, jordgubbar

3. Vad lägger du helst på grillen?
kött, haloumi

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
Denna sommar har jag verkligen ingenting speciellt inplanerat... Ska verkligen bara njuta. Ska dock på en kort utlandssemester med familjen samt kryssning. Sen hoppas jag förstås att jag kommer in på högskolan....

5. Dina bästa sommarfärger?
korall och kornblått.

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
Min födelsedag (haha) barbent, myggor (uusch), sommarregn, jordgubbar, bada i lite för kallt vatten, landet, vänner, kärlek, midsommar.

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
Alla sommrarna på landet, väldigt mycket minnen därifrån. Sedan även alla sommrar i husvagnen.

8. Havet, sjön eller poolen?
Gillar nog allt, men havet är det bästa!

9. Vad väljer du i glassbaren?
Choklad i vanliga fall, men på sommaren väljer jag helst isglass.

10. Vart går din drömsemester?
Thailand, alltid thailand. Men det finns många härliga ställen att upptäcka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0