Onödigt vetande

Vad blir ditt namn baklänges? aifos
Har du gjort en snögubbe i år? Nej
Blont eller brunt hår? Blond/mörkblont
Platt eller lockigt hår? Naturligt är det typ halvlockigt(?)
Är du kär i någon? Jaa
Vem ringde dig senast? Den var flera dagar sedan, kommer inte ihåg.
Vad har du för startsida på internet? Google
Har du testat judo? Nej, jag skulle vara sämst haha. Inte min grej
Donken, burger king eller max? Donken
Går du på någon sport? Dansar
När åt du senast en fiskbulle? Ingen aning, väldigt länge sen antar jag.
Kan du gå ner i spagat? Önskar att jag kunde..
Vad drömde du inatt? Jag drömde konstiga saker...
Höga eller låga strumpor? Beror ju på vad man har för skor.
Vad åt du senast? Middag
Vad är du mest rädd för? Döden, och en hel del annat.
Mjölk eller fil? Är laktos
Sommar eller vinter? Sommar, utan att tveka
Bikini eller baddräkt? Bikini
Sova i mörkt eller tänt? Mörkt
Har du gråtit i skolan någon gång? Nej, inte vad jag kommer ihåg
Hur tar du dig till skolan? Buss-tåg-buss
Har du tråkigt? Nja
Vad ska du göra nu? Kolla på Solsidan klockan åtta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0