List

Matvanor:

Bästa maträtt? Älskarälskar sushi! Men tycker om väldigt olika sorters mat.
Bästa efterrätt? Allt med choklad i haha, nästan i alla fall. Efterrätten är lätt bättre än huvudrätten, alla gånger.
Bästa dryck? Te / cola
Hatdryck och maträtt? Öl och blodpudding.. Fast finns antagligen många fler.
Bästa alkoholdryck? Cider eller vitt vin
Använder du smör på smörgåsen? Eh ja?
Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis, jag har sjukt bra godissmak om jag får säga det själv.
Bästa soppan? Ingen speciell
Favoritglass? Twister, strawberry white, snickers

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? Inte så jätte mycket, men varierar från månad till månad.
Har du mer skor än kläder? Jag hatar verkligen att köpa skor, så jag har helt klart mer kläder.
Favoritplagg? Plagg och plagg... Men mina converse är nog de bästa i klädväg jag äger. Funkar alltid, både i skolan och på krogen.
Favoritfärg på kläder? Svart/vitt/grått (vad otroligt rolig jag är)
Favoritfrisyr: Uppsatt, blir irriterad av att ha utsläppt även fast det är himla fint.
Bästa mönster: Har nog mest enfärgat.
Bästa accessoar: Älskar smycken! Speciellt ringar. Och mitt namnhalsband jag bär varje dag.
Underkläder? Spets
Hatplagg? Jag blir nästan rädd för mig själv hur mycket man påverkas av omgivningen/tmodet... Om jag skulle fått frågan för ett halvår sedan skulle jag definitivt svarat hamesbyxor. Nu är jag dock inte längre lika säker, ser så sjukt bekvämt ut och verkar vara det ultimata mys/träningsplagget.. hmm.....

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Jag har sex dagar kvar på gymnasiet! Så för stunden pluggar jag.
Vad vill du bli? Oj vad man är trött på att svara på den frågan... Jag vet faktiskt inte. Hur ska man kunna veta det? Med människor tror jag i alla fall.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Som sagt är jag snart klar, i höst är det ytters oklart vad som händer.
Är lönen viktigast? Nej. Om man bara jobbar för pengar kan man nog aldrig bli lycklig.

Lite allt möjligt:

Har du barn? Nej! Och det vill jag verkligen inte ha ännu.
Är otrohet okej? Nej absolut inte.
Älskar du någon? Jaa
Betyder familjen mycket för dig? Familjen är den som följer en hela livet. Oavsett om andra människor kommer och går.
Vart åker du helst på semester? Värmen, eller någon storstad.
Bästa klimatet? SOL
Hemmafest eller krogen? Krogen. Men det beror ju lite på.

Listan är snodd av Michaela Forni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0