A twist in my story


Lämnade in tentan idag och gick sen på introduktionsföreläsningen inför nästa delkurs... Skulle köpt ny kurslitteratur men det gick ju som det gick. Tror det löser sig hur som helst.

Så himla mycket som snurrar i huvudet nu att jag inte vet var jag ska ta vägen. Men jag ska inte låta det trycka ner mig, ska fan vara glad. För det är jag ju, bara lite förvirrad som sagt. Hur som helst, ikväll ska jag till Emmas skola och äta middag där hon serverar. Tror det kommer vara fett god mat!

Innan det funderar jag på att ta en powernap, gud vad skönt det skulle vara... Varför är jag så trött? Alternativt kollar på ett avsnitt av Glee... Eller läsa ur min nya tidning... Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0