Lights will guide you home



Jag vill ligga under stjärnorna med
dig. Jag vill fika i flera timmar med fina människor. Jag vill att den här veckan ska vara över. Jag vill till försommaren i Paris med mina två halvor. Jag vill veta vad jag ska göra med mitt liv. Jag vill ha min nya dator. Jag vill dansa hela natten och dricka vin. Jag vill ta körkort. Jag vill ha sommar igen. Jag vill massa!

Jag måste plugga. Jag måste skriva tenta. Jag måste duscha. Jag måste välja vad jag ska göra det kommande halvåret i alla fall. Jag måste övningsköra. Jag måste.... Måste... Måste....


Kan vi inte stryka ordet "måste"? Tillbaka till kurslitteraturen nu..

Kommentarer
Postat av: Moa

Jobbigt det låter fina du <3 Gör ditt bästa och försök att beta av dina måsten.

2011-10-05 @ 00:04:19
URL: http://hejmoa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0