Söndag

Igår blev det middag, massa prata och vin med vänner. Åkte hem rätt tidigt men var ändå en trevlig kväll! Var väll hemma en timme innan jag mitt i natten bestämde mig för att gå till Henke. Har varit där hela förmiddagen, innan jag insåg att jag verkligen måste plugga och gick hem. Sitter och försöker läsa just nu, men det går lite trögt. Hur kan man redan ligga efter när kursen pågått i tre dagar?

Allt som allt måste jag säga att det varit en bra helg. Ansökningen till högskolan nästa termin är nu även inskickad! Så lättad. Ni anar inte.
Dessutom så skiner solen idag, bara en sån sak gör en så glad. Nu ska jag plugga lite till sen göra lite typiska söndagssaker. Som att måla naglarna, läsa tidningar och kolla på film.
Ha en fin söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0