Heartbeat.

Så mycket som händer runt omkring en hela tiden som man inte kan kontrollera. Bra och dåliga saker, kärlek, orättvisor... Det är ingen idé att försöka ha koll på allt, ta hand om allt, bry sig så himla mycket. För man kan aldrig styra någon annan. Man kan inte ändra på saker, det enda man kan göra är att se till så man själv är i balans. Varför låta sig må dåligt över sånt som är bortom sin kontroll?

Jo, för att man bryr sig om sina nära och kära, och hur lätt det än är att säga att man ska se sig själv i första hand så går det inte. Man är inte mer än människa och är det någon som är trasig så vill man laga. Oavsett om man kan eller inte. Nånting jag har lärt mig är att livet inte är rättvist och att människor får stå ut med saker som dom inte är värda.

Hoppas det inte blev för flummigt och luddigt... Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Moa

<3

2011-09-07 @ 12:01:11
URL: http://hejmoa.webblogg.se/
Postat av: Josefine

Fina jag bryr mig så mycket om dig så att hjärtat blöder, kom ihåg det! Du är inte ensam om att vilja laga allt... KYSS

2011-09-09 @ 01:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0