2012

Blev en lugn kväll igår. Middag med min fina och massa fyverkerier, cider och film. Mysigt det. Nyårsafton måste jag säga är sjukt överskattat... Alla har värsta planerna som ändå aldrig blir som man tänkt sig. Men, nu är det 2012. Känns bra. Har så mycket förväntningar på det här året. Kommande termin blir den första någonsin sedan dagis som jag inte ska gå i skolan, ska bli så skönt! En termins paus sådär. Mina nyårslöften (tror egentligen inte på sånt) mål blir att ta körkort, jobba, träna, skriva ett bra högskoleprov förhoppningsvis komma in på den utbildningen jag vill och verkligen leva. Leva för dagen och allt det där. Känns fint, att man har ett år framför sig som man kan göra precis vad man vill med. Man har verkligen framtiden i sina händer. Jag är redo för detta år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0