Ingen student längre

Det är med blandade känslor jag skrev min sista ordinarie tenta idag. Efter tretton (och ett halvt) år i skolan känns det helt ärligt konstigt att jag inte ska plugga på ett tag. Men jag känner ändå att det var dags för en liten paus. För när man, så fort man ska sätta sig och plugga, känner "faaaan jag vill inte, orkar inte", fast man tycker att ämnet i sig själv är kul så tror jag inte det är bra att tvinga sig själv. Jag har ingen motivation så då är det bättre att jag jobbar ett tag! Jag ser verkligen fram emot det, lite omväxling. Även fast det antagligen har sina baksidor, men då får jag förhoppningsvis motivationen tillbaka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0