Världens bästa helg

Haft en sån där perfekt helg. I fredags åt jag och Jossan crepes på söder, drack vin och pratade i flera timmar. Vid elva när de stängde och de började plocka undan och dra ner persienerna kände vi att det var dags att gå! Så vi satte oss på en bar i stället, satt där i några timmar till. Pratade, lyssnade på härlig musik och drack cider innan vi åkte hem. Hann bara vara hemma en halv timme innan också Henke kom :)

I lördags segade jag med Henke hela dagen innan jag åkte in till stan för att möta upp Jossan (många jossan nu haha). Skulle gå på bio och efter lite om och med hade vi köpt biljetter i alla fall! Såg girl with the dragon tattoo, himla bra. Lite irriternade dock att de spelades in i Sverige men att de pratade engelska... Samt att de uttalade alla namnen så konstigt, sen kunde de helt plötsligt slänga in lite svenska ord! Mycket märkligt. Efter det somnade jag återigen tillsammans med min fina. Idag har jag inte gjort så mycket mer än att ligga i sängen och kolla på film, kom hem för en liten stund sedan bara.

Fin helg
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0